Жаңасай негізгі мектебі КММ психолог жұмыс жоспары
Бекітемін:
Мектеп директорының у.м.а
___________Ж.Алтынбекова
«1» қыркүйек 2021жыл
Ұйғыр ауданының білім бөлімінің «Жаңасай негізгі мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің 2021-2022 оқу жылына арналған педагог –психологтың жылдық жоспары
Педагог-психолог:Қ.Джанысбаев
Психологиялық қызметтiң мақсаты:
Орта бiлiм беру ұйымдарында бiлiм алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтiк-психологиялық жағдай жасау және бiлiм беру үдерiсiне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
Психологиялық қызметтiң мiндеттерi:
- бiлiм алушылардың тұлғалық және зияткерлiк дамуына ықпал ету, өзiн-өзi тәрбиелеу және өзiн-өзi дамыту қабiлетiн қалыптастыру;
- бiлiм алушыларға ақпараттық қоғамның жылдам дамуында олардың табысты әлеуметтенуiне психологиялық жәрдем көрсету;
- тұлғасын психологиялық-педагогикалық зерделеу негiзiнде әрбiр бiлiм алушыға жеке тұрғыдан ықпал ету;
- психологиялық диагностиканы жүргiзу және бiлiм алушылардың шығармашылық әлеуетiн дамыту;
- психологиялық қиыншылықтар мен бiлiм алушылардың проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;
- психологиялық проблемаларды шешуде және оқу-тәрбие жұмыстарының қолайлы әдiстерiн таңдауда ата-аналар мен педагогтарға консультациялық көмек көрсету;
- бiлiм беру үдерiсi субъектiлерiнiң психологиялық-педагогикалық құзыреттiлiгiн көтеру.
Бағыты | Тамыз | Қыркүйек | Қазан |
Диагностика | 1. Педагогикалық-психологиялық қызмет құжаттарын дайындау және психологтың жылдық жоспарын жасау, іс құжаттарды реттеу 2. оқыту курстарына қатысу. | Психологиялық сүйемелдеу мақсатында: 1.Жаңадан келген оқушыларға психологиялық карта толтыру. 2. 1-сынып оқушыларының мектепке дайындық деңгейін диагностикалау «К.Йиерасектің тесті» Мектеп оқушыларына психо – диагностикалық карта жасау. | Психологиялық сүйемелдеу мақсатында: 2.Мұғалімдерден сауалнама алу (1-сынып оқушыларының қиындықтары) 4.МАД тобы-1 сынып оқушыларынан «Жануарлар мектебі » әдістемесі 5.Жыныстық тиіспеушіліктің алдын алу мақсатында «Ағаш» әдістемесі.(3-4 сынып) |
Профилак- тика | Сынып жетекшілермен жыл бойы жүргізілетін жұмыстарды талқылау, түсіндірме жұмыстарын жүргізу . | 1.Отбасы күніне орай «Бақытты отбасы» бейнеролик ,«Отбасында ұл баланы тәрбиелеуде әкенің рөлі» бейнебаян қашықтықтан 2. «Бейімделудің өту сатысы» 1-5сынып ата –аналарына | 1. «Сіз агресияны қалай жеңе аласыз?» оқушылармен сұхбат. |
Түзету-дамыту | 2. Жасөспірімдік кезеңде жүргізлетін психокоррекциялық жаттығулар 3. «Балаға отбасында психологиялық қолдау көрсету» 4.МАД- тобының тәрбиеленушілеріне «Баланың зейінін дамытуға арналған ойындар» жүргізу 5.1- сыныптарда мектепке бейімделуді дамытуға арналған ойындарын жүргізу. 6 «Үй-кірпі –құлпы» қол жаттығулары ( 2-9 сыныптарға) 7. «Өмір керемет», «Бұл әлем қандай тамаша» психологиялық тренинг-сабақ 5-9 сыныптар | ||
Кеңес беру | 1. Оқушыларға психологиялық кеңестер беру 2.Сұраныс бойынша жеке кеңес беру 3. Ата-аналарға арналған психологиялық кеңес қашықтықтан 4. Алынған әдістемелердің нәтижелеріне сай ата-ананы хабардар ету 5. Жас мамандарға бейімделуге байланысты кеңес беру | ||
Диспечерлік жұмыс | 2.Психологиялық зерттеу жұмыстарын интерпретациялау және жүргізілген жұмыстарға қорытынды жасау. (Анықтама, хаттама) |
Қараша | Желтоқсан | Қаңтар | |
Диагностика | Психологиялық сүйемелдеу мақсатында: 1.Г.Айзенктің «Жеке тұлғаның психологиялық күйін анықтау» сауалнамасы.5-9 сынып 2. Ерекше назардағы, оқушыларымен «Филлипстің мектептегі мазасыздану тесті» әдістемесі 5.Тәуекел топ оқушыларымен «Аяқталмаған сөйлем» әдістемесі 6.Дарындылық картасын жасау. 7. Оқушының оқу пәндеріне деген қарым-қатынасы мен қызығушылығын зерттеге арналған сауалнама 5-9 сынып | Психологиялық сүйемелдеу мақсатында: 1.Э.Ванердің «Қол тесті» әдістемесі 24. Э.Ховард бойынша стресске төзімділік. 5. С.Спилбергер бойынша өзін – өзі бағалаудың тұлғалық шкаласы. 6. 1-4сынып оқушыларынан «Отбасы суреті» әдістемесі | Психологиялық сүйемелдеу мақсатында: 1. Басса-Дарки әдістемесі7-8 сынып 2 Филлипстің мектептегі. мазасыздықты анықтауға бағытталған тесті 7-9 сыныптар үдерісін зерттеу (тест) 6.Бала қабілетінің даму деңгейін анықтауға арналған ата-аналар үшін сауалнама 7. «Үй-ағаш-адам» әдістемесі 8.2-сыныптар «Жаңбыр астындағы адам» әдістемесі |
Профилактка | 1. Жеткіншек кезеңдегі психологиялық ерекшеліктер. 2. «5-ші сыныптағы бейімделу кезеңінің қиындықтары» | 1. «Оқушының өз-өздеріне деген сенімділігін артыру» жаттығу (9-сынып) 2. «Буллинг » (әлімжеттіктің алдын алу мақсатында) оқушыларға бейнеролик көрсету | 1. «Жүректен жүрекке» акциясы 2 Аудан психологтарының семинарына қатысу |
Түзету-дамыту | 1. «Жас маманға жадынама 2.«Дарынды балалардың ерекшеліктері» 3. «Зорлық- зомбылықсыз балалық шақ!» 5.«Өмір ағымына қарай таңдау жаса» тренинг 9 сынып. 7. «Бірлігі жарасқан ұжым» ұжыммен тренинг(ӘБ апталығы) 8. Тұлғалық қарым –қатынасты дамытуға және өзіндік бағаны көтеруге арналған жаттығулар 6-7 сыныптар 9«Мамандығым мақтанышым» 9сынып оқушыларымен тренинг | ||
Кеңес беру | 1.Сынып жетекшілерге зерттеу нәтижелері бойынша кеңес беру; 2.Тест нәтижелерінің қорытындысы бойынша, сұраныс арқылы жеке және топтық кеңес беру; 3.«Біз және біздің сынып» тақырыптарында тренингтер өткізу; | ||
Диспечерлік бағыт | 1. Психологиялық зерттеу жұмыстарын интерпретациялаужәне жүргізілген жұмыстарға қорытынды жасау /анықтама, хаттама./ 2.5 сынып бейімделуі қорытындысын шығару. 3.9 сынып оқушыларының бейіндік бағыты туралы хабарлама жасау. 4.Психологиялық қызметтің 1-ші жартыжылдық есебін беру. |
Бағыты | Ақпан | Наурыз | Сәуір | Мамыр |
Диагностика | 1.«Аяқталмаған сөйлем» əдісі (5-9 сынып) 2.«Мамандық таңдау түрткілері» тест (9-сынып) | 12.«Қызығушылық картасы» 9- сынып оқушыларының кәсіби бағыттылығын анықтау 2. «Өзін-өзі бағалау деңгейін анықтау» Реан сауалнамасы (ұстаздардан сауалнама) | 1. Жұмыс қабілетіндегі жүйке жүйесінің күшін анықтау «Теппинг тест»Е.П. Ильиндің (5-7 сынып) | 1.Мектеп бітіруші түлектердің емтихан кезіндегі келеңсіздіктердің алдын алуға байланысты іс-шаралар ұйымдастыру; |
Профилактика | 1. «Мамандықтар аукционы» 9 сынып оқушылары мен ата-аналарға кәсіптік бағдар беру мақсатында әр түрлі мамандық иелерімен кездесу(ZOOM платформасы) | 1. Аудан психологтарының семинарына қатысу 4. «Денсаулықтың құпиясы неде немесе 9 қарапайым ереже» бейнеролик көрсету | 1. «Мен өмірді таңдаймын!» семинар-тренинг 8-9сынып 2. «Өз көңіл күйіңді қалай басқаруға болады?»бейнеролик | |
Түзету-дамыту | 1. Жамандықтың алдын алу мақсатында оқушыларға шабыт беру, өмірдің мәні мен мағынасын түсіндіру: «Өмір мен саған ғашықпын» шығарма мен сурет байқауы 2. «Қауіпсіз ғаламтор!» акция 3. 4-5 сынып бейімделуі бойынша пән мұғалімдерімен зерттеу қорытындысы бойынша кеңес беру 4. Психологиялық қызметтің жылдық жұмыс есебін даярлау | |||
Кеңес беру | 1.Мектеп бітіруші түлектердің ата-аналарына кеңес; 2. Сұраныс бойынша жеке және топтық кеңес беру; | |||
Диспечерлік бағыт | Психологиялық зерттеу жұмыстарын интерпретациялаужәне жүргізілген жұмыстарға қорытынды жасау /анықтама, хаттама./ Оқушыларға, ата-аналарға және мектеп педагогтарына әр түрлі тақырыптарда түсіндірме жұмыстарын жүргізу Педагогикалық кеңес отырысында психологиялық қызметтің жылдық есебін беру. |