Жаңасай негізгі мектебі КММ "Достық" пән бірлестігінің жылдық жоспары
БЕКІТЕМІН:___________ ТЕКСЕРГЕН:_____________
Жаңасай негізгі мектебі Директордың оқу ісі жөніндегі
директорының м.у.а Ж.С.Алтынбекова орынбасары Ж.С.Алтынбекова
« » тамыз 2021 жыл « » тамыз 2021 жыл
«Достық» пән бірлестігінің жылдық жұмыс жоспары
2021-2022 оқу жылы
2021-2022 оқу жылы
Басты міндеттері:
- Оқушылардың білім сапасы , оқу бағдарламасының білім стандартына сай орындалуы.
- Пән бойынша әдістемелік жұмыстардың ұйымдастырылуы.
- Мұғалімдердің кәсіби, біліктілік деңгейін арттыру.
- Озық педагогикалық іс- тәжірибеден оқып үйрену.
- 1-4 сынып арасындағы үйірме, таңдау пәні сабақтарының дұрыс жүргізілуін ұйымдастыру.
- Өзара сабаққа қатысу, оқушылардыңт дәптерінің талапқа сай болуын қадағалау
- . Нармативтік құжаттарды оқып, пән бірлестігінің отырысының шешімдерінің орындалуын жүзеге асыру.
- Жас мамандардың білімділік іскерлік қабілеттерін жетілдіру.
- Шығармашылықпен жұмыс істейтін ұстаздардың тәжірибесін жинақтау және тарату
«Достық» пән бірлестігінің 2021-2022 оқу жылындағы
Өзекті мәселесі: Жаңартылған оқу талабына сай, нәтижеге бағытталған, білім берудегі жаңа технологиялармен білім сапасын көтеру
Мақсаты: Оқушыны жеке тұлға ретінде қалыптастыру, дамыту, мүғалімнің жұмысына оқыту технологияларын енгізу.
Басты міндеттері:
- Оқушылардың білім сапасы , оқу бағдарламасының білім стандартына сай орындалуы.
- Мұғалімдердің кәсіби, біліктілік деңгейін арттыру.
- Аудандық озық педагогикалық тәжірибелерден оқып үйрену.
- Өзара сабаққа қатысу, оқушы дәптерінің талапқа сай болуын.
- Негізгі пәндер бойынша оқушылардың білімін тереңдету және мұғалімдердің шеберлігін арттыр
№ | Жұмыстың саласы | Тамыз | Қыркүйек | Қазан | Қараша | Желтоқсан | Қаңтар | Ақпан | Наурыз | Сәуір | Мамыр |
1 | Әдістемелік отырыс | №1 2021-2022 оқу жылының қорытындысы 2021-2022 оқу жылының міндеттері және күнтізбелік жоспарын бекіту | 1.Дарынды оқушылармен жұмыс | №2 1. 1-тоқсан қорытындысы жиынтық бағалау жұмыстарын талдау | 1 «Достық»пән бірлестігінің апталығының жоспарын құру | №3 1.2-тоқсан қорытындысы 2)Ашық сабақтарды талдау 3)Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану-сапалы білім негізі баяндама А.Ақылбекова | 1.«Достық » пән бірлестігінің жетекшісінің мемлекеттік білім стандарты талаптары ның орындалуы туралы есебі | №4 1.3-тоқсан қорытын- дысы | №5 4-тоқсан қорытын- дысы | ||
2 | Әдістемелік апталықтар | Тіл мерекесіне орай «Тіл татулық тірегі» (онкүндік ) | Құқық апталығы | Е.Мухамедкалиев (тарих апталық) | Гуманитарлы пән апталығы «Үш тілділік заман талабы»(қазақ тілі мен әдебиеті,орыс тілі мен әдебиеті,ағылшын М.Мақатаев (он күндік) | Пәндерінің оқытылуын (қадағалау ,зерттеу, саралау) | |||||
3 | Әдістемелік семинар | 1.Тамыз кеңесіне дайындық | «Жаңартылған білім беру мазмұнына көшу жағдайында гуманитарлы пәндерінен оқушылардың сапалы білім алуын ұйымдастыру»Бірлестік мүшелері (дөңгелек үстел) | АКТ-ны тиімді пайдалану Е.Мухамедкалиев Пәндік оқулықтардың ұсталуын тексеру | Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша жиынтық және қалыптастырушы бағалаулардың жүзеге асуын қадағалау | «Критериялды бағалау» Л.Аубакирова | Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау (коучинг) Ж.Жумабаева | «Достық»пән бірлестік жетекшісінің мемлекеттік білім стандарты талаптарының орындалуы туралы есебі | Апалы білім мен тәрбие беру Қазақстанның мемлекетті саясатының | ||
4 | Озат тәжірибені жинақтау | Озат тәжірибелі мұғалімдер- дің жұмысын жинақтау | Деңгейлік және жаңартылған курстар бойынша сабақтар өткізу арқылы озат мұғалімдерді анықтау | «Сапалы білім мен тәрбие беру Қазақстанның мемлекетті саясатының басымдығы» тақырыбында дөңгелек үстел А.Бақыт | |||||||
5 | Мұғалімдер- дің білімін жетілдіру | Курстан өтетін мұғалімдерді анықтау | Курстан өткен мұғалімдердің есебін тыңдау Ж.Алтынбекова | Курстан өткен мұғалімдермен пікірлесу Ж.Алтынбекова | |||||||
6 | Мұғалімдер дің кәсіптік категория сын көтеру | Аттестатциядан өтетін мұғалімдерді анықтау | Өздерінің кәсіптік санаттарын көтеруге өтініш берген мұғалімдер- дің өтініштерін қарау | Мұғалімдер дің кәсіптік санаттарын көтеру арқылы сабақтарына талдау жұмыстарын жүргізу | Аттестатциядан өтетін мұғалімдердің сабақтарына қатынасу | Аттестатциядан өтетін мұғалімдердің құжатарын даярлау | |||||
7 | Шығармашы лықпен жұмыс | Шығармашы-лықпен жұмыс жасайтын мұғалімдерді анықтау Шы | Шығармашылықпен жұмыс жасайтын мұғалімдер дің алған міндеттерінің білім,білік дағдысын стандартқа сәйкестігін тексеру | Оқыту барысында оқу мен оқытудағы кедергілер Е.Мухамедкалиев | Шығармашылық топтың жұмысына талдау жүргізу А.Иманбекова | Шығармашылықпен жұмыс жасайтын мұғалім- дердің жұмысын мектеп ішіне тарату Ж.Жумабаева | Өзгеріс не үшін қажет Ә.Иманбекова | Ықшам сабақ А.Ақылбекова | |||
8 | Сабақтар сапасын көтеру | Негізгі пәндерден нөлдік бақылау тест жұмыстарын алу (қазақ тілі,әдебиеті,орыс тілі мен әдебиеті,ағылшын тілі,тарих) | Негізгі пәндерден жиынтық бағалау жұмыстарын алу (қазақ тілі мен қазақ әдебиеті,орыс тілі мен әдебиеті, ағылшын,тарих) | Пән мұғалімдерінің сабақтары- на қатынасу арқылы сабақтар сапасын көтеру | Негізгі пәндерден жиынтық бағалау жұмыстарын алу ( қазақ тілі мен әдебиеті ,орыс тілі мен әдебиеті,ағылшын,тарих) | Пән мұғалімдерінің сабақтары- на қатынасу арқылы сабақтар сапасын көтеру | Негізгі пәндерден жиынтық бағалау жұмыста рын алу | Негізгі пәндерден жиынтық бағалау жұмыста рын алу |
9 | Дарынды оқушылар мен жұмыс | Мектеп психологы мен дарынды оқушыларды анықтау жұмыс жүргізудің жолдарын ұйымдастыру | Дарынды балаларды ң жұмыс жоспарын жасау | Дарынды оқушыларды ғылыми жобаға және мектепішілік олимпиядаға дайындау | Дарынды балалармен Интеллектуал дық марафон жарысын өткізу | «Жас тілші»дарынды оқушылардың ерекше қасиеттерін арттыру А.Иманбекова | Дарынды баламен жұмыс жасаған пән мұғалім- дерінің есебін тыңдау | ||||
10 | Үлерімі төмен оқушылармен жұмыс | Мектеп психологы мен үлгерімі төмен оқушыларды анықтау жұмыс жүргізудің жолдарын ұйымдастыру | Үлгерімі төмен балаларды ң жұмыс жоспарын жасау | Үлгерімі төмен оқушылардан психодиагнно-стикалық тренинг өткізу | Үлгерімі төмен оқушылардан тест, бақылау жұмыстарын алу | Үлгерімі төмен оқушылардан тест, бақылау жұмыстарын алу | Үлгерімі төмен оқушылардан тест, бақылау жұмыстарын алу | Үлгерімі төмен баламен жұмыс жасаған пән мұғалім- дерінің есебін тыңдау |